vrijdag 29 april 2011

Een nieuwe zus, een nieuwe boom en een superbroer







Weet je waarom we dit de Lenteboom noemen, Lieven?

Weet ik niet.

Hier zaten we met heel veel mensen om dag te zeggen tegen Lente toen ze wegging.

Oh. Waar ging ze naar toe?

Tja, dat weet ik niet...

Is tie weggelopen?

Nee, nee... ze is niet weggelopen. Ze was nog maar een baby. Ze kon nog niet lopen.

Oh. Waar is tie dan?

Ik weet het niet. Ze is doodgegaan.

Oh. Ging ze weglopen?

Nee hoor schat, dat deed ze niet hoor. Kom maar eens hier. Even met mama knuffelen.

Ja. Hoi mama...

8 opmerkingen:

mieke zei

wat heb je toch een lief broertje Lente. Ik hoor het helemaal kraken in zijn hoofdje. Hoe zit dat allemaal?
Oma Mieke

Marianne Galema zei

Lieve Lente,
Fijn dat er weer een nieuwe boom, een "lenteboom" geplant is.Zo blijft dit plekje toch heel speciaal. Papa, Mama, Lieven en Arwen zullen vaak naar deze plek toe komen om dicht bij jou te zijn.
Liefs Marianne Galema

Janny Hoezen zei

Lieve Lente,
Vandaag op je verjaardag wil ik je graag feliciteren met je nieuwe boom, gelukkig weer een plek waar pappa en mamma samen of alleen of samen met Lieven en Arwen naar toe kunnen gaan. Wat zou het fijn geweest zijn je nu te kunnen feliciteren met je verjaardag...
Ik denk aan jou, hoe je nu geweest zou zijn: een pittige 4-jarige, eigenwijs en met een duidelijk idee hoe alles moet, maar soms ook wat bedeesd. Dat zag ik namelijk gisteren bij Tes die 4 jaar werd.
Liefs voor jullie allemaal.
Janny Hoezen

Marianne Galema zei

Lieve Lente,
Vandaag een dag om extra bij stil te staan en aan jou te denken. Lieve meid, vandaag zou je 4 jaar geworden zijn. Wat jammer dat we dat niet mee mogen maken en dat we je niet op mogen zien groeien. Maar we vergeten jou niet en weten dat je vanaf jouw wolkje alles zult bekijken.
Dag lieve Lente,
Groetjes en liefs ook voor je broer, zus, Papa en Mama.
Marianne,

Anoniem zei

Vier jaar voorbij...

tot vanavond.

Dikke knuffel van Iris

mieke zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
mieke zei

lief, mooi meisje van Oma.
Vandaag zou het eindelijk zo ver zijn. Je zou vier geworden zijn en naar school mogen. Dat zou je vast erg leuk gevonden hebben.
Vanmorgen zijn opa, emmie en oma naar je boom gereden. Ze hebben de boom een hele tijd geleden weggehaald omdat hij ziek was, ik miste hem wel hoor. Nu was er een nieuwe gepland maar dat was toch anders.
Maar bovenal mis ik jou .
Dag lieve Lente.
Kus van oma m.

mieke zei

geplant moet het zijn