zaterdag 19 december 2009

Lievens kus voor zijn zus.

He lieve Lente,

Ik denk aan je. En ik wilde even een filmpje op je site zetten. Lieven weet namelijk precies waar je fotoboek ligt. Als ik vraag: "Waar is Lente?", dan loopt hij er naar toe. Op dit filmpje doet hij dat ook. Hij geeft dan altijd een kusje op jouw foto op de voorkant. Dit keer vallen er kaartjes uit het boek, die hij er zorgvuldig weer in stopt. Als het gelukt is, geeft hij het boek aan mij zodat ik er ook een kusje op kan geven. Daarom moest ik stoppen met filmen. Hij heeft het boek ook weer netjes terug op z'n plek gelegd en is lekker verder gegaan met spelen. Wat een lieve broer heb je toch!

Een kusje van ons allemaal!

8 opmerkingen:

Iris zei

Lente,

je broertje is een schatje!

Liefs van Iris

mieke zei

ja, om op te eten is hij dan. Als hij bij mij komt pakt hij altijd het. of vraagt hij om het fotoalbum, om er in te kijken. En steevast geeft hij haar een kus en mag ik er ook een geven.
Inderdaad een heerlijk kereltje. Dag schat, lusje oma

Unknown zei

jee.die gast is snel gegroeid. ik zie dat hij de good looks van zijn moeder en de fijne motoriek van zn pa heeft..

marianne zei

Lieve Lente,
Wat lief van je broertje dat hij jou kusjes geeft. We vergeten jou niet meisje.
Liefs Marianne en Jan

Anoniem zei

Lieve kleine meid,

Ik schaam me diep want ik heb al heel lang niet op je site gekeken. Maar dat wil niet zeggen dat ik nooit aan je denk.

Dag lieverd!

Sonja

Anoniem zei

't is een schat! Nora

miekebroekhoven@hotmail.com zei

hallo lieverd van me, deze dagen ben ik weer extra veel met je bezig want waar je ook in leest of naar kijkt, in tijdschriften, kranten, radio of t.v., overal hebben ze het over de LENTE. En ikzie dan voor me hoe fantastisch jij dat vast en zeker zou gevonden hebben. En dan schieten er weer tranen in mijn ogen omdat ik je nog steeds ontzettend mis. Ik had je zo graag leren kennen.
Kus oma

Silvia zei

hoi Barbara,
bedankt voor je berichtje op de site van Anouk. Met ons gaat het goed. Ik vond het dit jaar moeilijker dan vorig jaar eigenlijk. Ik heb me het afgelopen jaar zo goed gevoeld, dat ik even een terugslag had denk ik. Het begin van het mooie weer is altijd in de periode van Anouk. Iedereen is dan altijd zo vrolijk en blij dat het weer mooi weer wordt, terwijl het mij ook zoveel nare herinneringen brengt. Ik heb vervolgens 2 dagen gehuild en daarna ging het gelukkig weer goed. Het hoort er natuurlijk allemaal bij en het mag ook, maar op de een of ander manier kon het niet toelaten waardoor het zich heeft opgehoopt denk ik. En dan voelt het eigenlijk nog heftiger.
Hoe gaat het met jullie?

x Silvia