vrijdag 28 augustus 2009

2 opmerkingen:

mieke zei

lieve Lente,
Vandaag heb ik een cadeautje gekregen voor jou van tante. Een lief engeltje dat nu mooi staat te wezen op je tafeltje samen met de andere engeltjes. Zie je het? Oma heeft er best wel al veel en ze staan allemaal heel mooi rond je foto op jou te letten. Dag schat, ik hou van je, oma.

Unknown zei

Voor Lente en Lieven (en natuurlijk ook voor papa en mama)

Eigenlijk kwam ik een beetje per ongeluk op de site van mama terecht; ik ben bijna dokter en ik zocht informatie over bevallingen. Via een aantal andere internetsites kwam ik op de site over vasa praevia terecht. Ik heb een paar verhalen gelezen, tot ik bij dit dagboek terecht kwam. Meestal lees ik dan een paar verhaaltjes en ga ik weer verder. Deze keer werd ik echter zo gegrepen door jouw verhaal, Lente, en door wat je moeder en je vader over jou geschreven hebben, dat ik niet kon stoppen. Alle berichtjes heb ik gelezen, en al je foto's heb ik gezien. Wat ben je een mooie meid! Zo'n gaaf gezichtje en veel haar! Ik weet niet of papa en mama het fijn vinden om ineens een berichtje te krijgen van iemand die ze helemaal niet kennen en die niet weet wat zij meegemaakt hebben. Maar ik wil toch graag laten weten dat ik heel veel bewondering voor ze heb, ook al is dat misschien een beetje een raar woord. De liefde voor jou spat van het scherm; van de foto's maar ook van wat ze over jou schrijven. Ik weet wel zeker dat ze heel trots op jou zijn!
Lieven, jou ken ik nog niet zo goed, want ik heb tot nu alleen de site van je grote zus gelezen, maar daar ga ik snel verandering in brengen!
Sterkte voor de dagen die moeilijk zijn, veel geluk en zonnetjes voor nu en in de toekomst!

Groetjes,
Judith